Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 10:56 door A.P. Molenaar

Wat er is gebeurd tussen de bank en de beide benadeelden, ja dat is wel duidelijk verwoord in de uitspraak. Maar wat er aan vooraf ging?... Mij lijkt dit een geval van een aankoop bij een bij nader inzien louche verkoper en pas nadat de aankoop is betaald aan de Spaanse bank drong tot de benadeelden daarom volledig door dat ze waren beso....rd. Oplichters spelen helemaal in op het rechtvaardigheidsgevoel gepaard aan de goedgelovigheid van hun aspirant slachtoffers. Datzelfde scenario zie je ook bij de gevalletiejes 'de bank belt'. Ik laat dit hier niet meespelen anders verwaterd het waar het hier om gaat, en dat is het feit dat de slachtoffers hun radeloosheid vanwege het verlies van zoveel geld onterecht hebben getracht af te wentelen op ABN/AMRO. Ontzettend triest voor hen dat hun €5.572,05 in rook is opgegaaan maar om hun bank daarvoor verantwoordelijk te stellen is strikt zakelijk genomen verwerpelijk.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha