Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Erik van Straten: Door Anoniem: Slachtoffers werden gebeld door oplichters die zich voordeden als medewerker van de fraudeafdeling. REGEL: Nooit reageren op dit soort ongevraagde telefoontjes die zeggen van een helpdesk, of fraudeafdeling te zijn! En dat is een stomme REGEL, want de meeste banken bellen de klant wél als er verdachte transacties plaatsvinden. A] ik betwijfel dat sterk, want ik vermoed dat je helemaal geen gebruikerservaring hebt (of kent) bij "de meeste banken"; dat zijn er immers bijna 900! B] banken zijn doorgaans commerciele organisaties, en gaan hier geen mens-uren in willen steken. Het levert hun niks op, en niemand verplicht het. C] waarom zou een bank ervoor willen kiezen om zoiets mondeling af te handelen? Zij moeten zichzelf ook indekken, en hebben meer te verliezen dan de client. Maargoed, ongeacht; als een transactie on-hold staat zie ik het probleem niet dat je telefonisch benadert zou worden. Je KUNT dan kiezen om inderdaad de initiële notificatie niet te beantwoorden, ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):