Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 11:07 door Anoniem

A) want je hebt wel ervaring dat de 900 banken "nooit bellen" ? Leuke constructie, maar ik hoef helemaal geen ervaring te hebben met 900 banken, om te mogen twijfelen aan jouw gebruikservaring bij 900 banken. Dat mag ik gewoon. Gratis. B) Voorkomen fraude scheelt enorm veel "gedoe" - geen zeurende klanten in de krant of op TV, geen afhandeling van "coulance" regelingen, en minder risico op ingrijpende maatregelen van DNB of regering als teveel kiezers klagen. Je voorkomt de fraude door een transactie on-hold te zetten. Daarna kun je beslissen wat je ermee doet. Rejecten bijvoorbeeld. Kost helemaal niks. Hooguit een muisklik die sowieso gemaakt moest worden door afdeling transaction-monitoring, nu op een knop 1cm verderop. Zodra een transactie dusdanig verdacht is dat het in aanmerking komt voor markering zal niemand publiciteit wensen. Maar zodra ik nieuwsartikelen citeer komt mijn reactie niet door, vanwege een ongewenst politiek luchtje vermoed ik. Ingrijpende maatregelen van DNB zijn op het moment dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha