Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-06-2025, 12:13 door Anoniem

Door A.P. Molenaar: Het heeft 0.0% te maken met begrijpen (snappen) maar 100% met volledige desinteresse voor het feit dat reclames qua inhoud irritant (kunnen) zijn. Er zijn reclames die bewust irritant gemaakt worden. De gedachte is dat door veel herhaling van een merknaam die naam blijft hangen, zonder dat de herinnering aan de irritatie dan de overhand krijgt, en dat mensen dingen kiezen die bekend zijn. De irritatie kan dan een manier zijn om de aandacht te trekken en zo de naam aan te doen komen, zodat die bekend is voor iemand. Ik ben een paar keer in mijn leven in gesprek geraakt met mensen die me dit uitlegden (ongetwijfeld in andere woorden, dit is hoe het bij mij is blijven hangen), en die daar kennelijk een opleiding of training in hadden gehad en/of er hun werk van hadden gemaakt. Die gingen mij steevast inpeperen dat het bij mij echt ook zo werkt, want volgens hun gold dat voor iedereen. Dat ik me juist hyperbewust was van de ergernis en waar die bij hoorde, en meerdere voorbeelden kon noemen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha