Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
End of life is typisch end of support, en niet dat iets helemaal niet meer werkt. Ik denk niet dat een tv-fabrikant alle modellen eindeloos blijft ondersteunen, maar dat zal eerder betekenen dat je ze beter offline kan halen (als je dat niet al vanwege ACR deed) dan dat ze op zwart gaan. Dingen als ACR maken duidelijk dat de fabrikanten echt niet te fatsoenlijk zijn om dat soort dingen te flikken, maar als er al tv-modellen op zwart waren gegaan dan was daar een serieuze ophef over ontstaan die je moeilijk zou zijn ontgaan. Consumentenbescherming is gelukkig sterk in de EU, en je komt (naast rechtszaken door consumentenorganisaties) dan op het terrein van toezichthouders die budgettair niet zo kort worden gehouden als die voor bescherming van persoonsgegevens. Die fabrikanten weten dat natuurlijk heel goed. Maar ik weet niet alles en ik heb geen glazen bol. Ik zou wel verwachten dat als het die kant opgaat het eerst wordt uitgeprobeerd in markten met een zwakkere consumentenbescherming dan in de EU, zoals ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):