Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: In de PDF staat dit: De schade is niet ontstaan door de fout van ICS en de consument heeft – in juridische zin – grof nalatig gehandeld door per SMS ontvangen beveiligingscodes door te geven aan de oplichters, waarmee deze Apple Pay konden activeren en transacties konden uitvoeren. Je moet nooit codes via SMS doorgeven of op links in SMS klikken voor financiële transacties. Dit is een vaak gebruikte oplichterstruc. Maar niet iedereen is daarvan op de hoogte (blijkt dan maar weer). Dat ICS stelt dat de klant "beveiligingscodes doorgaf aan de oplichters" is natuurlijk ook wel een beetje een smerige verdraaiing van hetgeen gebeurd is. Zo klinkt het als een bewuste en domme actie (een beeld dat ICS natuurlijk bewust zo probeert te creëren in hun beargumentering). Als de klant echter in de veronderstelling was dat hij op een legitieme site was, is het helemaal niet gek om een authenticatiecode in te moeten voeren die je via SMS hebt gekregen. Dat gebeurt erg vaak als extra beveiligingslaag.
Beschrijf je klacht (Optioneel):