Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Je moet nooit De lijst met (je moet/zij zullen) nooit is veel te lang, en veel te vaak moeten mensen ineens wél. Een voorbeeld. Mijn vriendin heeft een zorgverzekering bij IZZ, tegenwoordig VGZ - waar zij zelden inlogt. Gisteren wilde ze iets wijzigen aan de automatische incasso en logde met DigiD in op https://mijn.vgz.nl. Foutmelding: uw BSN is onbekend. We bellen met VGZ: "ja verwarrend, u moet inloggen op https://www.izzdoorvgz.nl (organisaties zullen heus nooit absurde domeinnamen gebruiken die phishers zouden kunnen registreren). Inloggen lukte daar wel. Kort daarna ontving ze een SMS van "VGZ" met de volgende letterlijke tekst: Bedankt voor je gesprek met VGZ. Pas je betaalgegevens, betaalwijze of contactgegevens gemakkelijk via deze link. https://mijn.vgz.nl/mijngegevens Tot zover "organisaties sturen nooit berichten met links naar inlogpagina's", "klik nooit op links in SMS-berichten" - en doe dat vooral nooit als er taalfouten in het bericht staan (zoals het woordje "aan" ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):