Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
De ceo van Iceland laat via LinkedIn weten dat de supermarktketen alles zal doen om personeel en klanten te beschermen. "Als ik moet kiezen tussen het boos maken van een campagnegroep of het beschermen van onze collega's tegen geweld, zal ik elke keer voor onze mensen kiezen." Nogal eenzijdig vanuit één perspectief geredeneerd, dit. Als hij zijn klanten wil beschermen dan moet hij die ook beschermen tegen wat er mis kan gaan met zo'n systeem. Een klant die ten onrechte erin staat, of door het systeem voor een ander wordt aangezien, zal zich stevig geïntimideerd voelen door de winkel als hem of haar de toegang wordt geweigerd. En dat is ook een klant. Zoiets kan nog veel erger worden als dit soort beelden worden gedeeld tussen filialen of met andere leden van een plaatselijke winkeliersvereniging. Als dan niet verdomd goed geregeld is hoe beelden weer worden verwijderd kan zo'n beeld eindeloos blijven rondzingen, steeds van elkaar worden overgenomen, en zadel je een klant (die je zegt te willen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):