Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-06-2025, 14:15 door Ronaldinho

ASN BANK wil dat ik mijn ID kaart naar ze opstuur om te controleren of mijn gezicht overeenkomt met mijn pasfoto. Ik heb hier puur op intuïtie geen prettig gevoel bij omdat ze 1. Een groot deel van de klanten vragen en niet iedere klant. 2. Ik vind de argumenten identiteitsgegevens zijn verouderd of er ontbreken gegevens terwijl ik nog geen 2/3 jaar bij hun klant ben niet sterk. Mijn vraag is : kan en mag dit zo maar? Ik gebruik overigens ook de app niet want ik heb een oude nokia. Hier een stukje van de mail : De komende tijd vragen we een groot deel van onze klanten om zich opnieuw te identificeren. Door wetgeving zijn we verplicht dit te doen. In deze e-mail lees je hier meer over. Binnen een week krijg je bericht Je krijgt een bericht in de ASN-app om de ID-check te doen. Dat kan gewoon thuis in de app met je paspoort of identiteitskaart. We vergelijken dan je pasfoto met je gezicht en kunnen je zo identificeren. Gebruik de app op je telefoon. Op een tablet of ander apparaat werkt het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha