Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Dit doet me denken aan hoe enkele tientallen jaren terug in de mainframe-wereld Computer Associates (CA) heel agressief op overnamepad was. Die kochten andere softwareleveranciers op, ontsloegen de bulk van het personeel, zodat de support kwalitatief instortte en je niet meer op nieuwe features hoefde te rekenen, en die "voordelen" kreeg je tegen een verdubbeling van de licentiekosten. Ik heb waar ik toen werkte meegemaakt hoe het ICT-management probeerde CA de deur uit te werken, door over te stappen op producten van andere leveranciers. Die aanpak bleek niet bijster goed te werken, CA nam doodleuk ook een aantal van die andere leveranciers over. Daaraan terugdenkend vroeg ik me af wat er eigenlijk van CA is geworden. Ik zocht dat even op, en wat blijkt? In 2018 zijn ze zelf overgenomen, door Broadcom, waar het nu over gaat. Zien we hier dus eigenlijk CA aan het werk op de oude manier, maar nu onder de paraplu van Broadcom? Als dat zo is, en ik werd er dus aan herinnerd door dit bericht, dan brengt ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):