Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 15:21 door Named

Door Anoniem: Zien we hier dus eigenlijk CA aan het werk op de oude manier, maar nu onder de paraplu van Broadcom? Als dat zo is, en ik werd er dus aan herinnerd door dit bericht, dan brengt overstappen op andere propriëtaire software het risico met zich mee dat je na een dure en tijdrovende migratie meemaakt dat die leverancier vervolgens ook door Broadcom wordt overgenomen, zoals ik in mijn mainframe-tijd heb meegemaakt. De beste verzekering die ik daartegen kan bedenken is om niet voor propriëtaire software te gaan, want dat kan overgenomen worden, maar serieus naar open source/vrije software te kijken. OF je zorgt ervoor dat je dit goed in de SLA geregeld hebt... Verplichte ondersteuning en tijdig informeren over prijs/contract veranderingen zodat je tijd hebt om te transitioneren naar een ander systeem, eventueel met een vergoeding voor de gemaakte kosten of iets dergelijks. Op die manier kan je van leverancier overstappen zodra er broadcom problemen zijn.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha