Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: “De werkwijze van deze fraudeurs is helaas bij ons bekend.” Hoezo “helaas”? Als je de werkwijze kent maakt dat het toch makkelijker om er actie op te ondernemen? Ik zal het wel weer niet begrijpen. :-( Klinkt precies als robodailers: "HALLO! Ik wil met je praten. Voeg mij toe op WhatsApp. ...klik" Heeft niemand bij Odido dat in de gaten? Beetje wartaal. Wat hebben ze in de gaten ? _dat_ er wat fraude is - tuurlijk. Weten hoe de fraudeurs werken wil niet zeggen dat je dat kunt herkennen als het aan het gebeuren is. Het is _behoorlijk normaal_ dat klanten een nieuwe SIM nodig hebben, of naar een ESIM willen, of hun telefoonnummer willen wegporteren . Dus vertel maar - hoe onderscheid je een klant die het echt wil, van een klant die codes weggegeven heeft aan een fraudeur die het wil ? Niemand zin om dat aan te bestrijden, of doortastend aan te pakken? Vertel eens hoe JIJ een provider zou runnen waarin 1) klanten normale klantendingen handig kunnen doen 2) toch geen fraude ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):