Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-07-2025, 16:29 door Anoniem

Door Vuurvliegje87: Ik vraag me af of dit echt als datagraaien gezien moet worden, maar uitgaande van goede intenties vind ik deze ontwikkeling positief. Zelf gebruik ik NextDNS en heb de anti-phishing optie ingeschakeld; dat werkt naar mijn ervaring prima. Geen enkele oplossing is waterdicht, maar enige bescherming is altijd beter dan geen. Als KPN de database net zo zorgvuldig bijhoudt als NextDNS, AdGuard DNS of Cisco Umbrella, kan dit veel mensen beschermen tegen phishing. Misschien is het daarnaast tijd om iedere burger een gratis cursus ‘Phished’ aan te bieden – want technische maatregelen werken het best in combinatie met bewustwording. Hier is het verschil. Jouw NextDNS anti-phising is optional je hebt er opt-in op gedaan. BAPS is niet optioneel het is op ISP niveau aan en de enige methode om er niet door te gaan is door DNS buiten je provider te nemen met andere privacy en veiligheid risico's en voor gemiddelde gebruiker die zie ik echt niet DNS veranderen zelfs niet met instructies. En ik ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha