Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door A.P. Molenaar: Is dat zo? Ik moet natuurlijk geen slapende hond wakker maken maar ik ben tot nu niet om een copietje ID gevraagd. Mijn bankinstelling heeft dat dus niet. Misschien komt dat omdat ik een, wat men in goed Nederlands noemt: 'brave Hendrik' ben, of omdat ik - voorzover ik mij herinner (ik zou het weer even moeten opzoeken) - al een bankrekening heb bij dezelfde instelling sinds 1973, of daaromtrent. Slechte herinnering of slechte bank misschien ? Tussen ca 2005 en 2008 hebben de grote banken een enorme her-identificatie actie gedaan onder hun hele bestand. Inclusief brave Hendrikken die er al vele decennia klant waren (yep , ouders, en ik ook - ook tig decennia bij dezelfde bank). Niet onlogisch - op de _oude_ hantekeningenkaart ooit was een van de "identificatie opties" die de balie medewerker kon aanvinken "klant mij persoonlijk bekend" . Toen kon dat nog. Sommige banken hebben later nog wat nabranders gehad om de administratie bij te laten werken. Zeer waarschijnlijk heb je in elk ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):