Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: (..) Tussen ca 2005 en 2008 hebben de grote banken een enorme her-identificatie actie gedaan onder hun hele bestand.(..) Zeer waarschijnlijk heb je in elk geval rondom 2005 moeten identificeren .(..) Nee, niet bij mij (grote bank, analoog bankieren). Ik denk dat je het bericht feitelijk moet lezen als "we zijn niet zo zeker of we alle klantidentificatie in het verleden goed genoeg gedaan hebben en daarom moeten we het bestand opschonen" . (of nog lulliger - we gaan naar een nieuw systeem en kunnen de data niet goed genoeg exporteren ). Volgens welke wet moet een bank klantidentificatie welke ze vroeger bij opening van de rekening, een halve eeuw geleden bijvoorbeeld, heeft uitgevoerd opnieuw doen? ASN - oorspronkelijk zelfstandig , 2013 zelfstandige dochter van SNS, sinds 2017 merknaam van 'de Volksbank' , en nu weer de bedrijfsnaam van wat de Volksbank was. Lijkt me typisch dan een hele berg in elkaar geschoven IT systemen en processen, en dan komt er al snel de noodzaak om dat eens goed ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):