Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 15:24 door Named

Is het probleem niet dat iemand ineens veel meer geld dan "normaal" kwijt is door het bellen? Het is niet het terugbellen of nieuwsgierigheid, het is de ontransparantie en/of noninformatie van kosten. Ik zie 3 manieren om deze vorm van fraude onmogelijk te maken: 1. Laat alle telefonie hetzelfde per minuut kosten. 2. Laat de daadwerkelijke tarieven zien vóórdat iemand gaat bellen. 3. Maak communicatie met vreemde buitenlandse of dure nummers opt-in. 4. Maak terugbellen na gemiste telefoontje of SMS'je de normale tarieven volgen. Die laatste is trouwens niet perfect, maar het zou een tijdelijke fix kunnen zijn terwijl er aan iets beters word gewerkt. (Je zou "Bel me terug op 8233452342293, batterij bijna leeg." of zo vanaf een 06 kunnen ontvangen.)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha