Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 22:47 door Anoniem

Door Anoniem: tot 14 juli geen opzegboete zal rekenen De beschrijving leest alsof ze hun beveiliging domweg nooit goed hadden opgezet. Dat moet dus al vele jaren een trieste bende zijn geweest. En dan krijgen klanten tien dagen de tijd om boetevrij te kunnen opzeggen? Wow... Dat lijkt mij meteen een tweede reden om te maken dat je wegkomt bij dat bedrijf. Ik heb nog nooit gehoord dat een bedrijf na zo'n incident doet wat ze moeten doen: - Het boetekleed aantrekken: Ja, we waren een krent en wachten totdat het mis gaat (zoals 99% van de bedrijven als het over security gaat) - Inzicht geven in wat ze gaan doen om het te verbeteren - Klanten actief helpen met nieuwe emailadres aanmaken, vergoeden dat ze een nieuwe telefoonnummer moeten betalen enz. - Gevolg - en mentale letselschade vergoeden - Een reeele vergoeding voor hun verzuim op het gebied van security aan elke klant geven. Als een bedrijf 100 klanten heeft en reserves van 1 miljoen, 500.000 euro / 100 = 5.000 euro per klant zou wel reeel ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha