Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Leuk idee, maar wat nu als zij naar contactloze pinautomaat gaan... die dingen staan tegenwoordig in winkeltjes. Dan is de mogelijkheid je pasje in te slikken weg, deze wordt dan hooguit geblokkeerd. Je komt over alsof je al sinds het invoeren van contactloos betalen niet hebt opgemerkt dat er een voorziening is die de schade beperkt. Er moet een pincode worden ingegeven als een enkel bedrag groter is dan €50 of als het totaal van opeenvolgende bedragen groter is dan €100. Dat betekent dat de schade door contactloos betalen nooit groter kan worden dan €100. In Nederland nemen de banken dat schadebedrag voor hun rekening. Die limiet is inderdaad het reclamepraatje van de banken om dit iedereen door de strot te duwen (u loopt immers nauwelijks risico en bij misbruik vergoeden wij). Ten eerste wil ik wel eens zien of er sprake is van een vergoeding als ik niet exact kan aangeven wanneer ik de kaart bijvoorbeeld kwijt ben geraakt (ik gebruik die niet iedere dag dus dat kan ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):