Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-07-2025, 11:11 door Anoniem

Door Anoniem: Zolang de bank internetbankieren met een desktop aanbiedt dan moet ze ook een (fatsoenlijke) manier aanbieden om zonder app te identificeren. Nou nee, dat MOET helemaal niet. Je kunt best je bankieren op een desktop willen doen, vanwege een groter of overzichtelijker scherm , ofzo. Dat wil helemaal niet zeggen dat er dan een verplichting ontstaan is om de authenticatie ook puur desktop gebaseerd te doen. Alleen is het al heel lang niet meer puur desktop-gebaseerd, de digipassen en scanners zijn aparte apparaatjes, en daarvoor hadden we lijsten met TAN-codes. Die dingen koppelen authenticeren en ondertekenen van transacties los van wat de gebruiker zelf precies gebruikt. Het verschil met smartphones is dat het bij die apparaatjes de banken zelf waren die ze aan je verschaften, terwijl je nu zelf een (duur) apparaat moet kopen met keuze uit maar twee besturingssystemen van Amerikaanse tech-reuzen, waar wel wat vraagtekens bij te zetten zijn. Veel mensen hebben dat apparaat sowieso al, maar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha