Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-07-2025, 14:32 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door A.P. Molenaar: Komt er weer eentje met z'n app. Nooit gehoord van 'apploze' mensen? Ja die...die met een desktop bankieren. Komt er weer eentje die denk dat dat andermans probleem moet zijn . Die mensen zoeken dan maar een bank met veel kantoren, of nemen alsnog een app. Jij schuift het probleem van de bank af op klanten, dat gaat zo niet! Dit is een probleem voor de bank en moet dus door de bank opgelost worden. nee hoor. Ze zijn totaal niet verplicht om hun diensten voor ieders voorkeur in te richten. Dat staat er ook niet. Dit probleem heeft niets met de voorkeuren van de klant te maken. Zolang de bank internetbankieren met een desktop aanbiedt dan moet ze ook een (fatsoenlijke) manier aanbieden om zonder app te identificeren. Nou nee, dat MOET helemaal niet. Ja, dat moet wel. De bank moet een innerlijk consistente manier van bankieren aanbieden. Het gaat hier over een specifiek probleem, namelijk jezelf identificeren, wat een fundamenteel onmisbaar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha