Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
We hadden multimappen vol met patch CD's 20 jaar terug vers van de leveranciers per week of maand en tegenwoordig heb ik gemiddeld 500+ updates te managen per dag als ITer in bedrijfsleven. Hoezo klagen over een paar wekelijkse updates privé? Dit hoort bij de digitale wereld waar we in leven waar men constant probeert of de boel te vernachelen via exploits voor anderen of waarbij een vorige update niet zo goed bleek te zijn als eerder gedacht. Tegenwoordig als er iets misgaat draai je backup terug stuurt berichtje in richting leverancier en soms binnen uren of dagen heb je een patch. Vroeger niet mocht je eerst inbellen dan hopen dat ze video of RDP toelieten voor de melding dan gesprekken met een engineer dan test patch waar jezelf de proefkonijn was terugkoppelen of goed ging en zo ja patch eraf halen en wachten tot je een nieuwe levering kreeg. Of nog erger leveranciers die iemand langs moesten sturen om naar het probleem te kijken. Hadden we weer eens HP, Cisco of Microsoft personeel over de vloer ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):