Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-07-2025, 19:29 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: In plaats van iemand langs te sturen, is het niet makkelijker en goedkoper om klanten vragen de meterstand op te geven. Risico op fraude is laag want op een gegeven moment komen die meters toch weer online. Als je op hun website onder "YOUR HOME" -> "Send Your Meter Read" kijkt blijkt dat een van de onderdelen te zijn die er door het cyberincident uit ligt. En in het bericht waar het artikel naar linkt staat dat ze om de meter uit te lezen ze er bij moeten kunnen, maar dat de klant er niet voor thuis hoeft te blijven. Kennelijk zit de meterkast bij hun buitenshuis. Alleen als door begroeiing, huisdieren, hekken en dergelijk de meter niet bereikt kan worden schatten ze de meterstand. Daarvan verwachten ze kennelijk dat het uitzonderingen zijn. Inderdaad. Aardig blog : https://www.youtube.com/watch?v=dI1OKGo9Ozw Een 'lineman' aan de Canadese oostkust . Die doet dus het aansluiten/repareren van die elektriciteitsdraden op palen, en de huisaansluitingen . De meter hangt inderdaad ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha