Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-07-2025, 11:44 door A.P. Molenaar

Door majortom: Door Anoniem: Door majortom: Als er nog filialen in de buurt zijn te vinden. Er worden er een hoop gesloten ivm het alles van SNS rebranden naar ASN, die bij ons in de plaats is ook ondertussen weg. Betekent weer dat je een auto nodig hebt om bij het dichtsbijzijnde filiaal te komen; geen busverbinding en te ver om te fietsen. Ik zal je een geheim verklappen (niet doorvertellen, hoor!): ze hebben telefoon. Als je heel erg vreselijk goed zoekt kan het je zelfs lukken om hun telefoonnummer op hun website te spotten (onder Service en contact -> Contactmogelijkheden). Weet je, er valt echt wel wat aan te merken op wat er allemaal gebeurt, mij zint het ook totaal niet dat ze maar doen alsof iedereen vanzelfsprekend een smartphone heeft (die ik niet heb). Maar je lost niets op door absurdistisch naar Zo Vreselijk Mogelijk toe te redeneren, alsof een bank geen telefoon en online contactmogelijkheden heeft dus in dit geval. Dan praat je jezelf alleen maar de put in, en daar word je zelf echt niet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha