Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-07-2025, 12:50 door Anoniem

Door Erik van Straten: Door Anoniem: Als (her-)identificatle zo belangrijk is, dan kunnen banken daarvoor gewoon wat personeel inhuren die bij de desbetreffende klanten langsgaan om dat te doen. Hoewel er altijd mensen zijn die er in kunnen trappen, is het m.i. toch verstandiger als banken zouden stellen: Laat NOOIT aan uw voordeur uw identiteitsbewijs SCANNEN of tegen een apparaat aanhouden (zoals een smartphone of een "professioneel" uitziend kastje). In elk geval banken zullen NOOIT iemand sturen die daarom vraagt. Het probleem is dat dit niet waar is. Als ik verificatie doe via AMP Groep in opdracht van de bank dan komt er wel degelijk iemand langs bij mij voordeur die vervolgens mijn ID scanned via een scanner in een koffer. Dus dan moet je daar weer uitzonderingen op zetten in je algemene waarschuwing beleid en dat zet geen zoden aan de dijk.Wat zou helpen is als elke bank uniform handeld uniforme mogelijkheden biedt en uniform communiceert. Dan kan je wel algemene waarschuwing beleid effectief ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha