Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
@Erik, Ten eerste boven alles: Mijn excuses. Je voelde je terecht beledigd (neem ik aan) omdat ik mij onvolledig uitdrukte in de opmerking helemaal onderaan mijn eerste reactie op je. (zie: https://www.security.nl/posting/895725#posting896005 Ik had daarin duidelijk moeten maken dat ik dat in het algemeen bedoelde en niet gericht aan jou persoonlijk. Terug naar het onderwerp: Inderdaad heb je gelijk dat banken in de uitvoering van deze overheidseis een persoonlijke benadering van de klant moeten doen – en niets anders! maar ik zie banken die overal filialen sluiten niet snel ‘heridentificatiepunten’ openen. Dat kostenplaatje zullen zij veel te hoog vinden in tegenstelling tot dat zij bulken van het geld met hun jaarlijkse winstoverschotten gezien de vaak exorbitante bonussen voor hun top bobo’s. Daar komt bij hoeveel dagelijkse heridentificaties zullen zij moet uitvoeren? Ik geloof niet dat het er honderden per week zijn per bankinstelling (ABN, ING etc.) En van daaruit kom ik op de werkwijze ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):