Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-07-2025, 23:26 door Anoniem

Door Hendrik2: Je bent niet de enige. Ik heb dezelfde mail ontvangen. Bij mij zit de pijn in de volgende punten: 1) Onduidelijk aanleiding 2) Identificeren moet via een app 3) Dreigen met geen toegang bankrekening / opzeggen bankrekening Ik heb juridische hulp ingeschakeld. De bank kan wel schermen met wetgeving, maar het lijkt mij dat in de wetgeving niet staat dat het identificeren verplicht moet via een app. En je kunt lijkt mij ook niet zomaar de bewijslast omkeren, en dan even een bankrekening opzeggen. Hopelijk update je ons wat je verzekeringsjurist zegt. Mij lijkt het overigens dat de bank dat prima kan eisen. Dat er meer mogelijkheden wettelijk volstaan wil helemaal niet zeggen dat de bank die ook allemaal _moet_ aanbieden. Waar ze voor kiezen moet voldoen . Klinkt als hetzelfde geneuzel van 'wettig betaalmiddel' . De winkelier mag gewoon kiezen grote couperus te weigeren, ook al zijn dat 'wettige betaalmiddelen' . En een bank mag wel degelijk de relatie opzeggen als een klant niet (meer) ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha