Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
[Ik weet niet of ASN dit soort mogelijkheden ondersteunt, voor mensen zonder smartphone en geen ASN-winkel op een redelijke afstand, maar het is me sinds banken smartphone-apps zijn gaan inzetten hiervoor duidelijk dat banken typisch niet met alle mogelijkheden te koop lopen die ze ondersteunen omdat ze hun klanten liever naar de voor hun goedkopere mogelijkheden sturen. Erachter komen wat er werkelijk mogelijk is begint met contact opnemen. Klanten hébben al contact opgenomen hoor waaronder ondergetekende ook: - je ontvangt een mail over heridentificatie: ': 'Je kunt je op dit moment alleen identificeren met de ASN-app' - 7 dagen later een herinnering: 'Als je dit niet doet, kun je straks niet meer inloggen in je ASN- app of ASN Online Bankieren.' - Helemaal nergens wordt een alternatief genoemd. - Ga je naar een ASN winkel dan hoor je dat identificatie in een filiaal niet mogelijk is: 'vanaf eind september'. Dit is er dus werkelijk mogelijk na contact opnemen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):