Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 18:56 door Anoniem

Door Xavier Ohole: Volgens banken wordt zo gekeken of de klant mogelijk contact heeft met een oplichter. De bank-app kan dan een waarschuwing laten zien. Oké, dan stel ik de bank aansprakelijk als ik met een oplichter bel op mijn tweede of derde telefoon of die van een familielid en de app waarschuwt mij niet! Dat zal ze leren! Shakespeare : I can call the spirits from the vasty deep. Hotspur: Why, so can I, or so can any man; But will they come, when you do call for them?” Oftewel - aansprakelijk _stellen_ kan iedereen. Er gelijk bij krijgen is wat anders. Maar inderdaad, je kunt er wel op rekenen dat degenen die hun geld hoe dan ook willen wegbrengen naar een behulpzame telefoonstem daar wel wat op vinden. Maar hoe meer banken zoiets bouwen , hoe meer het 'voldoet aan zorgplicht' wordt - en degegen die er beslist omheen werkt doet dat dan des te meer voor eigen rekening en risico.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha