Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-07-2025, 13:40 door Anoniem

Door Anoniem: Vreemd dat Google, Appel, en duizend andere bedrijven het wel even zo doen, daarnaast maakt het aantal gebruikers waar je de firmware naar pusht niks uit aangezien het dezelfde druk op de knop is. En Google en Apple doen dit ook altijd gefaseerd, maar er zijn ook regelmatig problemen. Wie bellen ze denk je, als het echter niet werkt? Vele andere bedrijven doen het ook zo, waarom zou KPN dar een uitzondering op moeten zijn? Omdat er veel meer bedrijven zijn, die het ook anders doen, zoals KPN? En daar betaal je toch ook gewoon voor, voor up-to-date veilige apparatuur? Maar KPN heeft achterstallige updates van jaren oud, dat gaat echt te ver, ze verdienen bepaald geen lintje, integendeel! Er zijn zoveel fabrikanten van modems die het zoveel beter doen.Je mag altijd je eigen modem gebruiken toch? Gebruikers willen gewoon dat het werkt en blijft werken. Het enige dat KPN doet is hun merkje toevoegen aan een al bestaande firmware, en daar willen ze zowat een lintje voor... Daarnaast kondigen ze ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha