Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Als ze dan toch MFA verplichten laten ze het dan ook meteen goed doen zoals het gebruik van passkeys mogelijk maken en geen sms te ondersteunen. Maar nee, je krijgt een sms? KPN en security, wie daar nog een combinatie inziet heeft te lang onder een steen gelegen. Het gaat dus om het verzamelen van gegevens zoals telefoon nummers maar alles wat daarbij komt kijken. Waarom denk je dat BigTech er ook mee kwam, voor onze veiligheid of voor hun eigen datagraai mentaliteit? Goed, ik snap je frustatie deels... maar jij bent in de veronderstelling dat KPN jouw telefoonnummer niet al lang heeft als je daar klant bent? Als je trouwens geen vertrouwen hebt in die organisatie... waarom zit je er dan nog? Tenminste dat maak ik op uit je reactie dat weet ik natuurlijk niet zeker. Ik vind de verplichting tot MFA wel het minimale wat elke organisatie zou moeten regelen die werkt met persoonsgegevens. Als je daar niet in mee wilt gaan of daar een afkeer voor hebt, dan moet je ook niet mekkeren als ooit jouw ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):