Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Je hebt ervaring als crisismanager? Lessons learned doe je meestal na de crisis, volledige openheid kan je pas geven, als alles bekend is, zichbareverbeteringen die je niet tijdens de crisis. Wie beweert nu dat je tijdens een crisis geen lessen kunt leren? Op het moment dat mijn woning op punt stond te worden overstroomd door een Nederlandse rivier, moest er meteen worden opgetreden (alle draagbare spullen naar de bovenverdieping brengen). Dan wacht je echt geen 24 uur na de crisis om lessen te gaan leren! Denk dat jouw situatie iets meer te overzien was. En tijdens het verhuizen van spullen was je waarschijnlijk ook niet bezig met het op de hoogte stellen van derden, je had wel wat anders te doen. Het heeft niet zoveel zin van alles te gaan rondtoeteren als je nog niet precies weet hoe het zit. Denk dat prioriteit even ergens anders ligt in die periode. Maar zoals zo vaak hier en op andere klaagbaken, de beste stuurlui staan aan wal.
Beschrijf je klacht (Optioneel):