Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-08-2025, 12:09 door Anoniem

Door Anoniem: Je hebt ervaring als crisismanager? Lessons learned doe je meestal na de crisis, volledige openheid kan je pas geven, als alles bekend is, zichbareverbeteringen die je niet tijdens de crisis. Wie beweert nu dat je tijdens een crisis geen lessen kunt leren? Op het moment dat mijn woning op punt stond te worden overstroomd door een Nederlandse rivier, moest er meteen worden opgetreden (alle draagbare spullen naar de bovenverdieping brengen). Dan wacht je echt geen 24 uur na de crisis om lessen te gaan leren! Ten overvloede maar weer. Hij is exponent van het windows oligopolie met nummer 1 taak; hoe houd ik de vuile was binnenboord. Als het voorbij is kunnen we de info manipuleren en naar buiten sturen dat het niet aan de software lag maar aan de incompetentie van de beheerders. Wat een verschil met sommige open source projecten die gehackt waren. je kon realtime zien wat de vordering en status was. Complete openheid van zaken. Gelul over je wilt niet laten zien wat je zwakke plekken zijn. Dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha