Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Paysafe, Revolut en Vivid zijn juridisch verantwoordelijk voor de correcte afhandeling van de financiële transactie. Indien hun systeem niet waterdicht is, zullen zij ook voor de kosten moeten opdraaien. Zij zijn zeer goed in staat om te achterhalen wie de eigenaar is/was van de tijdelijke virtuele kaart en kunnen daarmee eenvoudig een rechtszaak tegen de eigenaar aanspannen. Het frauderen is de verantwoordelijkheid van de eindgebruiker en zal deze daarom strafrechtelijk worden vervolgd met alle gevolgen van dien. Als een bedrijf een bank niet kan vertrouwen en deze financiële instanties zelf moet auditeren, dan moeten we vandaag nog stoppen met bankpasjes en gewoon contant afrekenen bij de NS poortjes. Dit en ander vergelijkbare betaal bugs zijn gewoon onvolkomenheden in de systemen en zouden er niet mogen zijn. Ook het niet kunnen opzeggen, waarbij een externe partij onterecht geld van je rekening kan halen, is gewoon niet meer van deze tijd en te wijten aan gaten in transactie validatie processen.Of ik ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):