Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 14:41 door Anoniem

Door Anoniem: Paysafe, Revolut en Vivid zijn juridisch verantwoordelijk voor de correcte afhandeling van de financiële transactie. Indien hun systeem niet waterdicht is, zullen zij ook voor de kosten moeten opdraaien. Het probleem is nmm. gecreëerd door Translink, die het "handig" vond om de financiële transactie los te koppelen van het scannen van de kaarten, waarmee zij de race-conditie van het verwijderen van de kaart hebben mogelijk gemaakt. Zij zijn zeer goed in staat om te achterhalen wie de eigenaar is/was van de tijdelijke virtuele kaart en kunnen daarmee eenvoudig een rechtszaak tegen de eigenaar aanspannen. Juridisch gezien is het de zaak van de OV-vervoerders die niet betaald krijgen. Zij zullen (civiele) rechtszaken moeten aanspannen tegen de reizigers (en ik heb van niemand gehoord dat Paysafe, Revolut en Vivid weigeren mee te werken aan het opsporen van deze fraude.) Probleem is dat het uitzoeken van al deze gevallen, aanmaningen versturen en eventueel rechtszaken aanspannen meer kost dan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha