Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Maar ja, deze affaire past bij de verwachtingen die je van Translink mag hebben. Exact. Van Translink kun je nu eenmaal niet veel verwachten, enige wat telt daar is zoveel mogelijk geld binnen harken. Zie eerste alinea waarom het daar misgaat https://nl.wikipedia.org/wiki/Trans_Link_Systems#Geschiedenis. De OV-chipkaart bestaat als sinds 2002, nu 23 jaar later zit het systeem nog altijd vol fouten en zaken die het voor de klant heel onvriendelijk en onprettig maken (dan ook nog de aantasting op jouw privacy en verzoeken tot verwijderen van data die minimaal door de NS nooit ingewilligd worden). Hoezo heeft Translink dat in al die jaren niet kunnen oplossen? (retorische vraag, antwoord staat hierboven) Het basisprobleem is dat Translink er is voor de vervoerders. Dat zijn hun klanten. Niet de reizigers. In het hele ontwerp (sinds 2002) staat de reiziger niet centraal, maar de vervoerder. Dan krijg je dit soort bagger. Het papieren kaartje en de strippenkaart waren zoveel ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):