Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 17:05 door Anoniem

Door The-Real-C: De blokkade van virtuele betaalpassen door OV-bedrijven laat zien hoe kwetsbaar het achteraf-betaalsysteem van OVpay is voor misbruik. De mogelijkheid om na een rit een virtuele kaart simpelweg te verwijderen en zo betaling te ontlopen, is technisch gezien niet ingewikkeld en was bovendien al jaren bekend. Of misschien is het broddelwerk van deze banken/betaalproviders. Die ondersteunen OV-pay niet namelijk per ongeluk, het is een samenwerking tussen OV-bedrijven, banken en creditcardmaatschappijen. Als je samenwerkt verdiep je je niet alleen in je eigen kant maar ook in wat je weten moet over hoe het bij de andere partijen werkt, en zorg je dat je dat samen goed gaat. Die check-ins en check-outs worden niet direct verwerkt omdat het vertragend werkt als een bus voor elke transactie verbinding moet zien te maken met de back-end, inclusief op plekken met slecht bereik. Ze hebben gekozen voor snelle reacties in het voertuig en aanlevering van de transacties voor verdere verwerking achteraf. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha