Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 13:54 door Tintin and Milou

Door Anoniem: Door Anoniem: Paysafe, Revolut en Vivid zijn juridisch verantwoordelijk voor de correcte afhandeling van de financiële transactie. Indien hun systeem niet waterdicht is, zullen zij ook voor de kosten moeten opdraaien. Het probleem is nmm. gecreëerd door Translink, die het "handig" vond om de financiële transactie los te koppelen van het scannen van de kaarten, waarmee zij de race-conditie van het verwijderen van de kaart hebben mogelijk gemaakt. Een directe transactie is ook veel complexer en trager en heeft een continue verbinding nodig. In tunnels bijvoorbeeld of onder de grond, is dat een stuk lastiger te realiseren over enkele KM. Maar ook de snelheid van bijvoorbeeld contactloos betalen, is aanzienlijk langer dan in en uit checken bij het OV. Met een rij achter je, is dat wel een puntje. Maar ik zou dit eerder als een bank probleem zien. Hij zorgen er voor dat dit mogelijk is. Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Maar ja, deze affaire past bij de verwachtingen die je van Translink ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha