Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-08-2025, 15:33 door The-Real-C

Salesforce: “Wij helpen u dichter bij uw klanten te komen.” Aanvallers: “Bedankt, we nemen het vanaf hier over.” Google onthult dat het slachtoffer is geworden van telefonische phishing, oftewel de digitale versie van “iemand belt aan, zegt dat hij van de gasmeteropname is, en u laat hem binnen”. Het ging niet eens om ingewikkelde hacks of zero-days — gewoon een praatje, een smoes, en hoppa: toegang tot uw CRM. Het mooiste? De gestolen gegevens zijn “voornamelijk publiek beschikbaar”. Dat is zo’n geruststelling als horen dat de dief alleen uw voordeur heeft meegenomen, niet de hele woonkamer. Oh, en het aantal gedupeerden? Dat blijft natuurlijk geheim, want waarom zou transparantie nou net hier belangrijk zijn. We mogen nu wachten op de “leak site” van de aanvallers. Misschien wordt het een soort Marktplaats, maar dan zonder biedingen en met uw gegevens gratis bij de aankoop van iemands ego.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha