Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-08-2025, 16:02 door Anoniem

Door The-Real-C: Ah, heerlijk: weer eens een "extern platform" dat lek blijkt te zijn. KLM verzekert ons dat paspoortnummers en creditcards veilig zijn gebleven, dus we mogen opgelucht ademhalen — onze identiteit is alleen gedeeltelijk op straat gezet. Het Flying Blue-nummer en “het onderwerp van e-mails” zijn buitgemaakt… dus als u ooit heeft gemaild over die verloren koffer vol gênante souvenirs: gefeliciteerd, dat is nu mogelijk lectuur voor onbekende derden. En natuurlijk weten we niet hoeveel klanten zijn getroffen — want niets zegt "transparantie" als het vage “mogelijk u, mogelijk iedereen”. Maar geen zorgen: de IT-beveiligingsteams hebben direct actie ondernomen… nadat de gegevens al weg waren. KLM sluit af met de geruststellende tip om “extra alert te zijn op verdachte e-mails”. Want wat is er nu veiliger dan uw eigen mailbox als frontlinie van cyberbeveiliging? Ja inderdaad. Elke keer weer hoor je diezelfde smoesjes dat het "allemaal wel meevalt".

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha