Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Twee dingen die belangrijk zijn in deze. - Dat zaken als privacy niet in geld zijn uit te drukken. Er bestaat geen prijs per gelekte bit. Daardoor kan een rechter een schadeclaim niet aan de redelijkheid toetsen. Het is op zich wel oplosbaar. Van "gewone" privacy kun je vaststellen wat bijvoorbeeld Google verdient met het verkopen van je data. Dan moet je echter in de administratie van Google kijken. Maar ook in de administratie van de koper. De waarde is immers een prijs per gegeven maal volume verhaal. Een rechter kan dat theoretisch opleggen. Net zoals dat kan bij merkrecht. Werken Google en de datakoper niet mee, dan gaat de rechter van een schatting uit. Werkt overigens zeer goed, want recidive in merkrechtschending komt volgens mij niet voor omdat het een te grote au (met erbovenop dwangsommen). Puntje van aandacht! - Belangrijk te weten dat in het veel beter verlicht Europa de rechter uitgaat van de reëele waarde van schade. Niet zoals, bijvoorbeeld maar niet uitsluitend, de USA. De schade moet ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):