Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Spiff has left the building, 09-08, 11:39 uur: Ik weet niet wat je precies bedoelt met de standaard en een andere versie van Firefox. Ik vermoed dat het twee verschillende Firefox installaties zijn, op hetzelfde systeem, of op een andere computer. Door Anoniem, 09-08, 17:53 uur: De 2 versies van FF zijn: de normale standaard FF en de portable-ESR-versie. Zo heb ik een backup-versie van FF, voor het geval dat de normale FF een foute update heeft of in de soep loopt. Ah, dankjewel voor de verduidelijking, ik begrijp het. Wat ik eerder schreef, blijft het meest waarschijnlijk: dat je uBlock Origin filterlists niet in allebei je Firefox installaties volledig up-to-date waren, en dat na de "Reset to default settings" vervolgens alle filterlists automatisch zijn geupdate, wat het probleem oploste. En zoals ik ook schreef, wellicht had het uitvoeren van een force update van de filterlists ook gewerkt.
Beschrijf je klacht (Optioneel):