Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-08-2025, 19:25 door Anoniem

Blijkbaar heb ik een behoorlijke tijd onder een steen geleefd, want ik zie net dat Jumbo Mobiel sinds februari jl. volledig is opgeheven. Er is online veel te vinden over mensen die opeens niet meer konden bellen, hun telefoonnummer en hun beltegoed kwijt zijn geraakt, omdat Jumbo klanten niet tijdig op de hoogte heeft gesteld. Ik en een vriendin van mij hebben allebei Jumbo Mobiel en onze telefoonnummers werken gewoon nog. In het scherm staat ook Jumbo Mobiel... Hoe is dit mogelijk? Ik weet dat we gebruikmaken van het KPN-netwerk en dat ik eventueel hun klantenservice zou kunnen bellen om te vragen hoe het zit. Maar ik neem niet het risico dat mijn simkaart op dat moment onklaar wordt gemaakt. Ik ga morgen snel een simkaart van een andere provider kopen en dan nummerbehoud aanvragen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha