Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Hier gaat het mij dus om. Hoe is het mogelijk dat wij nog steeds kunnen bellen met deze simkaarten en ook Jumbo Mobiel als netwerk hebben? TS Ze zijn slordig geweest met het versturen van de SMS-berichten die klanten op de hoogte hadden moeten stellen. Naast de pagina waar iemand van citeert is er ook nog minstens een pagina op de website van Jumbo te vinden die suggereert dat ze het gewoon nog aanbieden. Ook slordig. Ze zijn dus op meerdere vlakken slordig in het afbouwen/afsluiten van deze dienst. Wellicht strekt die slordigheid zich dan ook uit tot het afhandelen van de afsluiting van al die individuele accounts en kan je het daarom nog gebruiken. Ik kan niet beoordelen of je het echt zo moet zien, maar de gedachte die bij mij opkomt is dat een supermarktketen gericht is op het inkopen en verkopen van artikelen. Als een van hun leveranciers stopt met een artikel moet het bij hun uit het assortiment, en als de exemplaren op zijn is dat klaar. Het gaat hier niet om een artikel maar om een ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):