Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Nou, Marks & Spencer heeft het dan toch voor elkaar: de digitale deuren zijn na vier maanden weer open, en de virtuele kassa rinkelt weer — al is dat rinkelen vermoedelijk nog wat zachter na een schadepost van 355 miljoen euro. Blijkbaar was het niet de firewall of de antivirus die het liet afweten, maar de menselijke factor. Social engineering dus: het digitale equivalent van een vreemdeling die aanbelt, “postbode” zegt, en vervolgens de hele woonkamer meeneemt. Dat de daders zichzelf “DragonForce” noemen, klinkt stoer, maar laten we eerlijk zijn: het blijft gewoon data stelen in je pyjama. Goed nieuws voor de Britse klant: bestellen, afhalen en zelfs retourneren werkt weer. Minder goed nieuws voor internationale klanten: jullie moeten nog even wachten. Marks & Spencer is dus nog niet helemaal “back in business” wereldwijd, maar binnen de landsgrenzen kunnen de koekjes en truien weer rijkelijk vloeien. Hopelijk heeft M&S nu niet alleen de webshop hersteld, maar ook de digitale sloten ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):