Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Een opmerking vooral een consument is een burger die een bepaald vertrouwen mag hebben in een bedrijf of bank. Rechters zouden dit moeten onderschrijven Bedrijven en banken zijn echter commerciële beroeps organisaties, waarvan een bepaalde professionaliteit mag worden verwacht, in hun doen en laten, in hun informatiebeveiliging, hun communicatie (bv hun IBAN vermelden op hun website), en doorzich zelf te verzekeren tegen bepaalde risico's. Dat (besef) ontbreekt hier. In NL moet er meer nadruk komen op consumenten bescherming. Als dit andersom was geweest, dus het bedrijfs ontving van de consument een mail over het verkopen van zijn auto en daarna een frauduleus mailtje met een betaalverzoek. Dan had er van het brdrijf verwacht mogen worden dat er een financiële afdeling is die dit ook checkt. Dus een mail met de vraag klopt dit iban? Beste gebal een belletje voor het overmaken. Als bedrijf heb je verantwoordelijkheden om je bedrijfsvoering proffesioneel uit te vierenz inspelend op gangbare risico's en ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):