Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ondertussen vraagt iedereen zich af waarom het zo moeilijk is om van bank over te stappen Incorrect. Dat vraag ik mij uberhaubt niet af. Ik heb naar tevredenheid gewoon 19 verschillende rekeningen bij 17 verschillende banken. en nu Translink dat besluit complete buitenlandse partijen gaat weren. Incorrect. Ze weren sommige virtuele betaalpassen - niet eens alle. Binnenlands of buitenlands is niet de discriminator. Als een Nederlandse bank virtuele kaarten had aangeboden, had men dan ook deze drastische maatregel genomen om de complete bank te blokkeren? Er worden geen complete banken geblokkeerd, tenzij die bank geen andere producten dan virtuele kaarten levert. Maar zelfs dan zul je waarschijnlijk gewoon een kaartje kunnen pinnen, i.p.v. je virtuele bankpas als login/loguit te gebruiken. Moet ik dan toch maar een auto kopen om voor eens en altijd van het OV gezeik af te zijn? Zul je ook een echt pasje moeten hebben. Een roze.
Beschrijf je klacht (Optioneel):