Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ondertussen vraagt iedereen zich af waarom het zo moeilijk is om van bank over te stappen, en waarom het banken kartel zo succesvol klanten weet te binden. Is het omdat de Nederlandse banken zo goed zijn, of omdat ze succesvol zijn in het opwerpen van barrieres waardoor buitenlandse partijen altijd benadeeld zijn? Wat een gezeur. Ideal, iDIN, IBAN discriminatie en nu Translink dat besluit complete buitenlandse partijen gaat weren. Dan moeten ze maar Ideal implementeren als je NL klanten wilt . Verder beperkt de blokkade zich tot virtuele nep passen. (is dat trouwens ook niet een bunq-dingetje ? ) Als een Nederlandse bank virtuele kaarten had aangeboden, had men dan ook deze drastische maatregel genomen om de complete bank te blokkeren? Alleen de virtuele passen - en met name omdat die fintech's blijkbaar incasso's weigeren als de pas weer opgezegd is. Dat is de kern van het probleem - valide betaling die later binnenkomt op de tijdelijke pas wordt niet doorgezet naar het primaire ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):