Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Tot nu toe wist ik niet van het bestaan van de virtuele betaalkaart. Wat is het voordeel van zo’n virtuele betaalkaart boven de gewone betaalkaart? Voor een deel gewoon hype om klanten te lokken naar een fintech . "lijkt handig" om ze binnen te halen, en gebruiken ze het minder dan ze dachten , ze zijn nog steeds binnen. Ietwat analoog aan mail-aliassen kun je het gebruiken om je uitgaven (potjes) nadrukkelijker te organiseren door per soort betaling een aparte kaart te gebruiken. Met virtuele kaarten in de telefoon gaat dat makkelijker dan met 10-20 fysieke kaarten . Revolut promoot het ook als "fraudeurs te slim af zijn door met een eenmalige kaart aankopen te doen". Precies dat lokt natuurlijk de OV fraude uit door revolut klanten . Waarom zou je willen wisselen van kaart behalve dan om de ov-bedrijven op te lichten? Wat is het verdienmodel voor de leverancier van de virtuele betaalkaart? Unique selling point om je onderscheiden als bank . En relatief simpel te leveren denk ik ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):