Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Tot nu toe wist ik niet van het bestaan van de virtuele betaalkaart. Wat is het voordeel van zo’n virtuele betaalkaart boven de gewone betaalkaart? Waarom zou je willen wisselen van kaart behalve dan om de ov-bedrijven op te lichten? Wat is het verdienmodel voor de leverancier van de virtuele betaalkaart? Kortom, weer zo’n product waar ik niets van begrijp. De banken die die features aanbieden zitten in meerdere landen, en in sommige landen zijn die mogelijkheden nuttiger dan in andere landen zoals Nederland. Virtuele kaarten zijn natuurlijk niet door die bank gemaakt met het specifieke doel om ov-bedrijven op te lichten, dat is gewoon een vervelend gevolg van de combinatie tussen een virtuele kaart die je kan uitschakelen of verwijderen en pas later (na het moment waarop je de kaart gebruik, dus bij inchecken) de daadwerkelijke betaling doen. Voor beide dingen zijn goede redenen, alleen de combinatie ervan geeft onbedoelde neveneffecten. Een betalingssysteem zoals iDeal is niet overal ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):