Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Als je het zo bekijkt dan is het digitale domein dermate verrot dat daar een structurele oplossing voor gevonden moet worden in plaats van een pleister in de vorm van de virtuele betaalkaart. De betaalkaart die ook weer voor nieuwe problemen heeft gezorgd en in de toekomst vast ook andere onvolkomenheden zal laten zien. Het is niet specifiek de digitalisering, het is vooral dat de kosten van opslag en opzoeken van gegevens dankzij digitalisering zoveel lager zijn geworden. (Het is in veel gevallen goedkoper om een grotere harde schijf te kopen dan uit te zoeken of je de gegevens op de volle oude nog wel nodig hebt.) Wat ook enorm meespeelt is het gebrek aan privacywetgeving in de VS en het daaruit volgende gebrek aan privacy-bewustzijn. Persoonsgegevens zijn in de VS handelswaar. Het (Nederlandse) pin-systeem (pas en automaten) is relatief privacy-vriendelijk. Bij een pin-betaling krijgt de verkoper jouw persoonsgegevens niet te zien. (Vandaar ook de AH er Jumbo klanten-volg-kaarten.) Bij een ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):